Педагогічна майстерність – вияв високого рівня педагогічної діяльності.
Ґрунтується на високому фаховому рівні педагога, його загальній культурі та педагогічному досвіді. Розглядається як вияв власного «Я» у професії, як самореалізація особистості викладача в педагогічній діяльності, тому визначається як вища, творча його активність, що передбачає доцільне використання методів і засобів педагогічного взаємовпливу в кожній ситуації навчання та виховання.
Така доцільність є результатом засвоєння системи знань і уявлень про закони навчання, технології розвитку дитини, а також індивідуальні особливості педагога, його спрямованість, здібності та психофізичні дані.
Критеріями педагогічної майстерності є гуманність, науковість, педагогічна доцільність, оптимальний характер, результативність, демократичність, творчість (оригінальність).
Урок з фізики “Закон додавання швидкостей”
Урок з фізичної культури “Історія розвитку волейболу”
Урок з хімії “Хімічні властивості алканів”
Урок з астрономії “Методи астрономічних досліджень”
Урок з інформатики “Практична робота. Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика”
Урок виробничого навчання з професії “Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування”
«Користування інструментом, захисними засобами, приладдям вимірів і пристосуванням»
Урок виробничого навчання з професії “Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах”
«Підготовка напівавтомату до роботи»
Конспект уроку
Презентація
Урок виробничого навчання з професії “Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах”
“Виконання стикових швів з різною розробкою кромок“
Урок виробничого навчання з професії “Продавець продовольчих товарів; контролер-касир”
“Підготовка товарів до продажу”
Урок виробничого навчання з професії “Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування”
“Опресування, обтиснення проводів до 1000 В”
Інструкційно-технологічна картка
Урок “Електрична дуга та металургійні процеси при зварюванні”