Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників і підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Головні завдання методичної роботи в Криворізькому професійному ліцеї визначено, виходячи з Державної національної програми “Освіта” (Україна ХХІ століття), “Національної доктрини розвитку освіти в України”, Концепції професійно-технічної освіти, Законів України “Про освіту”, “Про професійно-технічну освіту”, а також “Положення про професійно-навчальний заклад”, “Положення про організацію навчально-виробничого процесу”, “Положення про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі” й інших нормативних документів.
Керівництво методичною роботою Криворізького професійного ліцею і контроль над нею здійснює директор Cула В.П. Безпосередніми організаторами методичої роботи є методист Похил Н.Б. та голови методичних комісій.
Основними напрямами роботи методичних комісій є:
– підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання;
– розробка і впровадження інформаційно-комп’ютерного забезпечення освітнього процесу;
– організація наставництва, надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів;
– організація взаємовідвідування занять, відкритих уроків та їх обговорення;
– організація та проведення конкурсів, олімпіад з предметів та професій.,семінарів-практикумів, виховних заходів тощо;
– проведення роботи з комплексного методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення необхідних засобів навчання;
– вивчення, узагальнення та впровадження у навчально-виховний процес нових педагогічних та виробничих технологій, передового педагогічного досвіду колег;
– розробка перспективних методичних проблем для реалізації на уроках та в позакласній діяльності;
– систематизація та пропаганда педагогічної та методичної літератури, навчальних посібників та іншої навчально-методичної літератури;
– аналіз стану і результатів навчально-виробничого і навчально-виховного процесів, якості знань, умінь та навичок учнів, рівня їх вихованості та професійної культури.
Участь у методичній роботі є професійним обов’язком для всіх педагогічних працівників ліцею, її результативність враховується при проведенні атестації.