Методична робота

Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників і підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Головні завдання методичної роботи в Криворізькому професійному ліцеї визначено, виходячи з Державної національної програми “Освіта” (Україна ХХІ століття), “Національної доктрини розвитку освіти в України”, Концепції професійно-технічної освіти, Законів України “Про освіту”, “Про професійно-технічну освіту”, а також “Положення про професійно-навчальний заклад”, “Положення про організацію навчально-виробничого процесу”, “Положення про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі” й інших нормативних документів.

Керівництво методичною роботою Криворізького професійного ліцею і контроль над нею здійснює директор Cула В.П. Безпосередніми організаторами методичої роботи є методист Похил Н.Б. та голови методичних комісій.

Основними напрямами роботи методичних комісій  є:
– підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання;

– розробка і впровадження інформаційно-комп’ютерного забезпечення освітнього процесу;

– організація наставництва, надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів;

– організація взаємовідвідування занять, відкритих уроків та їх обговорення;

– організація та проведення конкурсів, олімпіад з предметів та професій.,семінарів-практикумів, виховних заходів тощо;

– проведення роботи з комплексного методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення необхідних засобів навчання;

– вивчення, узагальнення та впровадження у навчально-виховний процес нових педагогічних та виробничих технологій, передового педагогічного досвіду колег;

– розробка перспективних методичних проблем для реалізації на уроках та в позакласній діяльності;

– систематизація та пропаганда педагогічної та методичної літератури, навчальних посібників та іншої навчально-методичної літератури;

– аналіз стану і результатів навчально-виробничого і навчально-виховного процесів, якості знань, умінь та навичок учнів, рівня їх вихованості та професійної культури.

Участь у методичній роботі є професійним обов’язком для всіх педагогічних працівників ліцею, її результативність враховується при проведенні атестації.

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x